Geplaatst door Job Nijssen

Deze week starten kinderen in Zwitserland massaal met het bouwen van speelgoed supermarkten. Dan start namelijk bij de grootste supermarkt keten van het land de nieuwe MIGROSMANIA loyaliteitscampagne. Klanten van de supermarktketen ontvangen vanaf dinsdag 23 mei speelgoedbouwstenen waarmee kinderen hun eigen MIGROS supermarkt kunnen creëren. Gelijktijdig kunnen kinderen met een virtual reality een eigen tour doen door de supermarkt.

De kwalitatieve speelgoedstenen worden geleverd door het merk BanBao. Met de bouwstenen ontwikkelen kinderen zich op sociaal gebied en hebben ze alle ruimte om hun creativiteit te uiten. Zo bepalen zij zelf hoe ze hun supermarkt inrichten. Bij aankoop van 20 Zwitserse frank ontvangen klanten een gratis zakje met inhoud van BanBao en Pixtoys figuren. Bouwplaten en extra bouwstenen zijn los verkrijgbaar.

Steven van Bommel (CEO BanBao Europe) is heel blij met de actie. “Het is niet de eerste keer dat BanBao ingezet wordt bij een spaarcampagne van een supermarktketen. Eerder al waren er acties met COOP supermarkten in Italië, Jan Linders en Kruidvat in Nederland, Maxima Group in Letland en nu dus ook Migros in Zwitserland. Deze actie is voor ons wel de grootste die we ooit gedaan hebben. Het is nu een vele completere actie geworden, inclusief virtual reality, mega lichtshow bij de aftrap en het bouwen van een mega “M” uit onze speelgoedstenen. We verwachten heel veel van deze spaaractie , aldus Steven van Bommel.

Op 31 mei zal in de plaats Glattz gestart worden met het bouwen van een mega letter M uit speelgoedstenen. Voor dit event heeft BanBao duizenden speelgoedstenen geleverd. De spaaractie loopt tot 8 Juli dit jaar.

Bekijk hier de tv commercials speciaal ontwikkeld voor de actie: